Nieuw MKB-Haarlem lid: MEO wil Haarlemse arbeidsmarkt opschudden
Een klein mediabureau dat groot durft te dromen
Talent onder de toren. Zo noemt mediabureau MEO de vijftig jongeren die de komende drie jaar werkervaring op gaan doen bij de sociale onderneming. Met de nieuwe locatie in Haarlem is er namelijk weer genoeg ruimte om nog meer jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt duurzaam aan het werk te helpen.
Bij MEO is er ruimte voor elk talent. Het creatieve team verzorgt onder andere marketing, grafische vormgeving, webdesign en drukwerk voor bedrijven en non-profit organisaties.
MEO zorgt met een doordachte marketingstrategie voor optimalisatie van online traffic, groei en betere conversie. Een strategische aanpak, doelgroepgericht denken en de wil om op te vallen tussen de meute. Manager van bestuursondersteuning en secretariaat Romy Hamelink: “In Haarlem verwacht MEO meer nieuwe klanten en opdrachten. Zo bouwen we direct aan een groter netwerk en hebben onze jonge talenten meer kansen om door te stromen naar een volgende werkplek.”
De maatschappij digitaliseert in snel tempo en het draait meer dan ooit om een slimme online marketingaanpak voor het vinden, verleiden en verbinden van de websitebezoeker.
Mededirecteur Joost van der Burght: “De concurrentie binnen de mediasector is keihard. Om als jong mediabureau een plek te veroveren tussen de grote spelers op het terrein moet je op creatief gebied net dat extra beetje verschil kunnen maken.”
Door: Priscilla Overbeek
www.wijzijnmeo.nl
Meer info: joost@wijzijnmeo.nl