Haarlem krijgt Convention Bureau
Suzanne Kakkos start als manager bij het nieuwe Haarlem Convention Bureau (HCB), dat onderdeel wordt van Haarlem Marketing. Het Haarlem Convention Bureau gaat zich actief bezighouden met het acquireren van zakelijke bijeenkomsten en congressen. Steviger promotie van Haarlem als zakelijke bestemming geeft het zakelijk bezoek een impuls en biedt een stimulans aan de lokale economie.
Faciliteiten voor zakelijke bezoekers
Haarlem heeft de zakelijke bezoeker met haar uitstekende faciliteiten, prachtige binnenstad en goede ligging ten opzichte van Amsterdam en Schiphol, veel te bieden. Steviger promotie van Haarlem als zakelijke bestemming geeft het zakelijk bezoek een impuls en biedt een stimulans aan de lokale economie.
Congreswereld
Suzanne Kakkos zal zich, in samenwerking met de directie van Haarlem Marketing, bezighouden met de opstart van het HCB en de dagelijkse leiding op zich nemen. Suzanne heeft ruime ervaring in de congreswereld.
Acquisitie
Het HCB gaat zich actief bezighouden met het acquireren van zakelijke bijeenkomsten en congressen. Voor de financiering van HCB heeft de gemeente Haarlem voor een periode van vier jaar een bedrag van € 30.000,- per jaar beschikbaar gesteld, Haarlem Marketing staat garant voor eenzelfde bedrag en ook de Haarlem MICE Partners (hotels en locaties) hebben toegezegd € 30.000,- mee te financieren.
(bron: Parkmanagement Waarderpolder)